UPDATE IANUARIE 2012: AM AFLAT DE CE, STIU K SE FACE APROAPE 1 AN. PAI COCALARII AU VANDUT PIESA CATRE CLIENT DUBLU, K FIIND OEM. SI DE LENE N-AU MAI VERIFICAT DACA SE APRINDE FARUL. INCARCA, TACI K E BINE. AM SCOS SALARIUL MINIM PE ECONOMIE IN 20 MIN. DAR CAND A VENIT ALA, SURPRIZA. CE MAI ERA DE FACUT? CUM SA MUTI UN FIR CAND PIESA E "ORIGINALA"? DE FATA CU FRAIERU DE CLIENT? VEZI, COAIE, K SE AFLA TOATE?

foarte tare asta din urma, chiar nu mai credeam ca exista genu asta de cocalar. deci comanda ("comand" zic cu gura plina toate pseudo-firmele, ca si cum cuvantul ala ar innobila niste nepriceputzi si muritori de foame) mai multe kestii, da se grabeau, si le-am dat marfa doar pe factura- la 12 mil. rulaj pe an, mare firma, cam de 80-100 ori mai putin decat 2-3 pfa cu care lucram- si ramane k platesc prin banca next day, ii las 8 zile si-i sun k ma duc sa le mut falcile, extrem si instant apare marele patron cu jip- e plina lumea de prosti, daca veneai pe scooter de la 5 strazi distantza unde salashluiesti tu, erai castigat- si achita cash, io, mare negustor, nu am timp sa ma duc sa ma pish, da' e drept., am bani in cont. ok, trecem peste asta. si pe urma mai cere un releu de incarcare made in u.k., vine in 3 zile, ridica mareatza firma pe 21 martie- avem acte daca vrei sa vezi, kawa 636 - si pe 5 aprilie ma suna din 5 in 5 minute k releul nu merge, sa sun io in anglia sa le aduc altul. cum nu merge? incarca f bine, dar nu se aprinde farul. LOL. da' d c suni din 5 in 5 min? clientul se grabeste. da' de pe 21 martie pe 5 aprilie nu te grabeai? stiu k e extrem de dificil sa montezi un releu de incarcare (2-6 suruburi, 15 min, cu tot cu carena). stiu k e f misto sa iei 400 lei pe schimb semeringuri furca, da' aud de la 3-4 oameni k le-ai prins in menghina sa tragi de ele- jambele- si acu-s iremediabil zgariate si curge uleiu oricum, cu orice semeringuri- daca gresesc, cica ai drept la replica, da' numa intre tine si clientu tau. si le-am dat pa.

facem pool acu: ghici ce firma e:

a) go swimming

b)go crawling

c) go walking

d) go jerking

P.S.: mi se vorbeste de bine de noul lor mecanic, unu' care cica a lucrat la mareatza firma united cotors, sau gresesc numele, e posibil, stiu k de 16 luni au o factura de 38 mil. inca neachitata*, dar iarasi poate ma inshel, nu-ti convine, vino sa ceri satisfactie, da' incearca sa n-o faci pe stomacu gol...sa nu versi pe traseu....deci nu cred k INDIANU ala nu stia sa mute un fir de + la 2 cm distantza, da' iar poate ma inshel, e asa greu cu marile firme romanesti care au rulaj aproape cat platesc io chirie. auch, cica io nu platesc chirie. jenant...

*sa nu intelegi in mod eronat ca mi-ar fi dat vreo teapa aia. nu, intrucat n-am agreeat niciodata firma respectiva si marfa era pentru un motor din servisu' lor i-am cerut proprietarului s-o plateasca integral in avans, ceea ce a si facut, urmand ca banii sa-i recupereze dupa ce-mi achitau aia mie. nu stiu daca a mai recuperat ceva...apropos de service, tot pt un transalp de acolo am adus in regim de urgentza un ambreiaj EBC (adica import la 48 ore) caruia miercuri ii "lipsea" un disc, dar joi cand a venit clientu la prima ora fara sa anunte erau toate, vineri i-au adus ei "unul mai bun, complet" care era de fapt un Ferodo de la Meteor, fara discuri metal and so on. Ce am cu voi toti? Simplu: investesc foarte mult efort, timp si bani sa fac lucrurile sa mearga intr-un fel, sa vina un releu in 3 zile, pe 21....si tu-l montezi pe 5 luna urmatoare....si pe urma vrei replacement...e clar cat iti pasa de motoru lu' fraieru ala...